laatste dag - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van geluksvogel - WaarBenJij.nu laatste dag - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van geluksvogel - WaarBenJij.nu

laatste dag

Door: Wil

17 Juni 2011 | Indonesië, Batavia

17-6
vandaag is onze laatste dag op Lombok dus hebben we er een rust/verwendag van gemaakt. Lekker luieren bij het zwembad, massage en manicure, en natuurlijk lekker eten, onze gastvrouw heeft een overheerlijke rijsttafel gemaakt.
Morgen gaan we terug naar Bali. Jos en Mary gaan zondag terug naar Nederland en wij gaan 3 dagen naar Ubud.
Wij hebben een geweldige tijd gehad met Jos en Mary, we zullen ze missen!
Voor jullie ook alweer weekend, geniet er allemaal van en Inge en Linda, veel plezier bij Guus Meeuwis, lijkt me kei leuk.
Bedankt voor al jullie reacties!
Ik weet niet hoe de internetmogelijkheden zijn op Bali maar jullie krijgen vanzelf weer een bericht.
heel veel groeten.
Harry en Wil, Jos en Mary

• 17 Juni 2011 - 14:02

Paul:

Volgns mij hebben jullie een nieuwe hobby ontdekt. Lijkt me geweldig in die mooie heldere zeeen. Ik zal de verhalen komend weekend weer mee nemen en aan moeder voorlezen.
    Groeten, Paul. Oh ja Guus was geweldig. Kaartjes gewonnen.Gister, donderdag, samen met Willem geweest. Feeeeeestje.

• 18 Juni 2011 - 21:51

Inge:

He hallo. Fijn dat jullie zo genieten. Guus was echt geweldig! We hebben echt genoten. Brabant blijft kippenvel.
    Dikke kus inge