UBUD - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van geluksvogel - WaarBenJij.nu UBUD - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van geluksvogel - WaarBenJij.nu

UBUD

Door: Wil

19 Juni 2011 | Indonesië, Ubud

19-6
even een berichtje uit Ubud, we zijn hier gisteren aangekomen. Je weet niet wat je overkomt als je uit zo'n heerlijk rustige omgeving komt. Het is hier zo druk dat we besloten hebben hier dinsdag weer weg te gaan. Vandaag hebben wij met Putu D, jazeker dezelfde chauffeur als de eerste week in Lovina, verschillende villa's bekeken in de omgeving van Tabanan. Het is hier werkelijk fantastisch, heel veel terrassen met rijstvelden, leuke dorpjes en vooral rust! Uiteindelijk hebben we de villa van de familie van den Aker uit Boxtel besproken voor onze laatste week.
Dinsdag zal Putu ons daar heen brengen. We gaan zeker ook nog met hem fietsen in de omgeving van Tabanan. Daar woont hij en hij zal ons dan ook voorstellen aan zijn vrouw en kinderen, allemaal weer hartstikke leuk. Wij vermaken ons wel hier, hoewel we Jos en Mary missen.
Morgen een dagje rust en dan op naar de volgende bestemming.
heel veel groetjes van de geluksvogels.

• 19 Juni 2011 - 10:26

Linda:

Papa!!!!!!!!!!! Vanuit een herfstachtig nederland een jaloerse dochter. Gisteren vroeg Chantal of ik ook nog naar pap en mam zou gaan voor vaderdag.... Mijn antwoord: Was het maar waar! Hahaha. Geniet en drink maar een flinke borrel op deze mooie dag!
    Guus was onvergetelijk, helemaal top!
    Love you. X Linda

• 19 Juni 2011 - 13:36

Jos En Mary:

Hoi Harry en Wil,

Wij hebben nog een leuke dag gehad gisteren, zijn naar het strand geweest en hebben op ons gemak onder het genot van een glaasje bier naar het kite-surfen zitten kijken. 's-avonds lekker gegeten en daarna een terrasje met levende muziek, helaas na 10 uur is het in Sanur ook gedaan met de pret, de meeste mensen gaan dan op hun hotel op aan. We zitten nu op Hong Kong airport en missen jullie ook. Wat leuk dat jullie putu D weer ingehuurd hebben, doe hem veel groeten van ons uit Hong Kong. Groetjes en geniet van de laatste week. Liefs Jos en Mary

• 19 Juni 2011 - 16:47

Inge & Henry:

Hallo lieve papa,
    Hoewel jullie er nu niet zijn willen we natuurlijk toch even stil staan bij vaderdag. Ook wij hadden wel langs willen komen, maar ja ....
    Bedankt dat je er altijd voor ons bent!
    Daarom missen we je nu natuurlijk extra!
    Hele dikke kus, Henry en Inge

• 19 Juni 2011 - 17:10

Ineke / Frans:

Eindelijk internet hier in Frankrijk dus nu snel jullie verhalen gelezen. Wat genieten jullie van deze prachtige wereld en dan te bedenken dat je nog minstens 300 jaar nodig hebt om alle overige paradijsjes te bekijken, dus....
    Wij zijn gisteren aangekomen in de Provence Côte D'Azur en genieten ook. Prachtig weer en ruige oGemgeving. De week Bourgogne was ook erg fijn. In de middle of nowhere in een gigantisch huis, 's morgens gewekt worden door de haan en omringd door ganzen. Geen winkels, geen TV, geen internet, heerlijk om mee te beginnen als afkikken van ons werkzame leven in NL. Prima weer en 2 dagen gefietst, heuvel op heuvel af.
    Adem alle mooie, exotische plekjes goed in, geniet de komende 10 dagen nog volop; wij denken aan jullie. Liefs

• 19 Juni 2011 - 19:04

Ria:

Hallo zusje en zwager. Goed dat jullie weer van de rust gaan genieten voor jullie weer naar het drukke Holland moeten. Ik had ook niet veel zin om na de vakantie weer naar de drukte terug te keren. Nu, na alweer een werkweek en alle drukke rond de komende bruiloft, ben ik die vakantie al weer bijna vergeten. Gelukkig hebben we foto's nog die ik net weer even heb bekeken. Die van jullie zullen ongetwijfeld weer prachtig zijn. Geniet nog maar van de tijd die jullie nog daar zijn. Groetjes vanuit een herftachtig Oss.