naar het noorden - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van geluksvogel - WaarBenJij.nu naar het noorden - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van geluksvogel - WaarBenJij.nu

naar het noorden

Door: Wil

15 Juni 2011 | Indonesië, Lombok

15-6
vandaag zijn we naar een waterval in noord lombok geweest. De trip er naar toe was erg mooi, vaak een mooi uitzicht over de zee en de stranden.
De wandeling naar de watervallen was ook leuk, mooie omgeving en een beetje klimmen en klauteren. Harry en Jos (onze helden) hebben zich gedoucht onder de waterval, het water was koud maar niet te koud.
op de terugweg hoorden wij een zeer grote vreemde (geluks) vogel steeds 2 bintang (2 grote bier)fluiten. Als beloning voor de klim hebben de geluksvogels dus maar een lekker maaltje en een grote bier genomen.

• 15 Juni 2011 - 19:47

De Buurtjes:

Hee Wil en Harry, wat een mooie verhalen. Jullie zijn echt geluksvogels dat je dit me mag maken, geniet ervan. Rachel kan na jullie reis om nuttige informatie vragen denk, voordat ze zelf in november naar indonesie gaat.
    De bloemetje staan er nog steeds goed bij, en met het huis is ook nog alles oke haha.

Nog veel plezier en ben weer benieuwd na jullie nieuwe verhalen.
    Groetjes de buren .

• 16 Juni 2011 - 15:38

Margo Brands:

Hoi samen, komen wij thuis van een dag hard werken en lezen we jullie fantastische verhalen. Ik moet zeggen alleen de verhalen lezen werkt al ontspannend. Maar het zelf beleven is natuurlijk helemaal bijzonder. We zien het ook al helemaal voor ons, jullie snorkelend door het verfrissende water. Of Mary en Jos op de markt druk in de weer met het afpingelen. Geweldig. Ondertussen heeft onze Arthur overheerlijke bami met sate gemaakt dus ook wij blijven in de Indonesie-se sfeer! Voor nu heel veel groeten en een dikke kus from Liempde.

• 16 Juni 2011 - 18:52

Ria:

Hoi vakantiegangers, geweldig wat jullie allemaal beleven. We horen de verhalen wel als jullie weer terug zijn.
    Groetjes Theo en ria

• 17 Juni 2011 - 12:09

Linda:

Wow! Klinkt weer helemaal te gek! Lijkt me wel ook spannend hoor, al die vissen om je heen! Enne die zeer grote vreemde vogels, die kennen we hier ook hoor....Alleen dan in het nederlands en meestal beginnen ze zo tegen 18.00 op vrijdag heel hard te fluiten;) Geniet nog daar!
    Love you! X Linda