heerlijk snorkelen - Reisverslag uit Manado-tua, Indonesië van geluksvogel - WaarBenJij.nu heerlijk snorkelen - Reisverslag uit Manado-tua, Indonesië van geluksvogel - WaarBenJij.nu

heerlijk snorkelen

Door: Wil

17 September 2013 | Indonesië, Manado-tua

17-9 heerlijk dagje snorkelen.
als wij gaan snorkelen worden we door Jan naar de beste duikschool in noord Sulawesi gebracht die, hoe kan het ook anders, gerund wordt door de Nederlandse Simone Gerritsen. Je gaat 2 of 3 keer per dag 1 uur snorkelen in natuurpark De Bunaken. Lunch,diving suit, bril, snorkel en zwemvliezen zitten bij de prijs in ($35,00 pp) Tussendoor lunch op de boot of, zoals vandaag, in de duikschool.
Vanmorgen was het erg heet, na de lunch werd het bewolkt en toen we terug naar de 4 fish gingen begon het te regenen en nu, 21uur, regent het pijpenstelen. Maar goed, wij hebben weer een prachtige dag gehad. De snorkelplekken waren weer geweldig. we hebben heel, heel erg genoten
morgen een dagje vrij.

• 17 September 2013 - 18:17

Inge:

Ik ben vanmorgen opgestaan, het was nog donker!
    Toen ik weer thuis kwam was spontaan de verwarming aangesprongen.....
    Jullie misen hier dus niks!

Wat een heerlijke verhalen! Genieten er lekker van!

Groetjes Inge

• 18 September 2013 - 08:56

Monique Verzijden:

Dat is dan weer een heerlijk dagje geweest.
    Ook hier regen en m'n suit (= regenpak) aangehad.
    Geniet van jullie 'rust' dag.
    Groetjes,
    Monique

• 18 September 2013 - 11:47

Ingrid En Henny:

Hoi daar, wat een belevenis maken jullie daar door. Als ik zo lees over het schooltje de natuur het snorkelen ach ja jullie weten het zelf allemaal goed te beschrijven en als ik dit lees merk je dat het zeker indrukwekkend is. Jammer dat er nog geen foto's te zien zijn. Vandaag een rustdag heb ik begrepen. Kunnen jullie alles nog eens even de revue laten passeren.Willy wij hebben jou met je verjaardag een sms-je gestuurd,maar weet niet of dit is aangekomen. Anders zie je het als je weer op nederlands grondgebied bent. Beter laat dan nooit moet je maar denken. En ja, wie zit er met haar verjaardag ook zover weg. Geniet er nog maar van. XXX Henny en Ingrid.