de eerste dag in de Villa - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van geluksvogel - WaarBenJij.nu de eerste dag in de Villa - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van geluksvogel - WaarBenJij.nu

de eerste dag in de Villa

Door: Wil

06 Juni 2011 | Indonesië, Batavia

3-6
Ik ben al vroeg wakker, nieuwsgierig als ik ben ga ik meteen uit bed om te kijken waar we terecht gekomen zijn. Gisteren was het al donker dus we hebben geen idee hoe de tuin van de villa eruit ziet. Wat een verrassing...vanaf het terras kijken we via een kleine haven naar de zee. De tuin is mooi aangelegd met tropische bomen en bloemen. Onze Putu had al een heerlijk ontbijt gemaakt en de tuinman was bezig het zwembad en de tuin schoon te maken, echt geweldig!!! Na het eten hebben we een werkoverleg gehad met Putu. We geven haar huishoudgeld maar besluiten om Putu Driver te bellen en met z'n allen naar de markt te gaan om eten te kopen voor lunch en diner. Tegen een kleine vergoeding gaat Putu voor ons de komende dagen ontbijt, lunch en diner verzorgen want we hebben al snel in de gaten dat zij een goede kok is en dat ze er veel plezier aan beleefd om ons te verwennen.
Deze middag hebben we lekker geluierd, gezwommen en gegeten.
Morgen gaan we een dag excursie maken met PUTU D (driver)