eindelijk internet - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van geluksvogel - WaarBenJij.nu eindelijk internet - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van geluksvogel - WaarBenJij.nu

eindelijk internet

Door: Wil

06 Juni 2011 | Indonesië, Batavia

hallo allemaal, eindelijk hebben we een internetcafé gevonden.
onze reis:
de reis is heel goed verlopen. De service van Cathay Pacific is geweldig.
Op Schiphol werden de formaliteiten snel afgehandeld en we zijn precies op tijd vertrokken. Hong Kong was ook geen probleem, we hadden 4 uur overstap tijd. Hoe is het mogelijk dat je op zo'n lange reis precies op tijd aankomt op Bali.
Donderdagmiddag, 15.00 uur plaatselijke tijd (het is hier 6 uur later)zetten wij voet op Bali.
Visum was zo gekocht maar de rij voor de douane was er lang. Meteen maar aangepast aan het Balinese tempo ofwel tempo doeloe. Na 45 minuten konden we plaats nemen in de auto van de chauffeur die door de Villa gestuurd was. Een aardige man genaamd Putu (wat betekend eerst geborenen). In Sanur hebben we Jos en Mary opgepikt en daarna kon de reis beginnen. Lovina ligt in Noord Bali, onze reis ging door het centrum van Bali,over bergen en door dalen, langs prachtige rijstvelden en door hele bijzondere dorpjes. Eindelijk, om 19.30uur, het was inmiddels pikdonker, kwamen we aan bij onze villa. Daar werden we opgewacht door....Putu, ja weer een Putu maar dit is een allerliefst vrouwtje. Ze had een heerlijke maaltijd voor ons klaar staan. Nog even een borreltje gedronken (proost, op de liefde) en dan slapen?? Nee, er is een prachtig zwembad bij onze villa en ik vond het nodig om in plaats van een douche te nemen nog even heerlijk te zwemmen. Dat was geweldig...heerlijk koel water onder een prachtige sterrenhemel. Daarna zij we heerlijk opgefrist gaan slapen.