Het is zo ver - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van geluksvogel - WaarBenJij.nu Het is zo ver - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van geluksvogel - WaarBenJij.nu

Het is zo ver

Door: Wil

31 Mei 2011 | Nederland, Boxtel

Lieve mensen, eindelijk is het zo ver! Onze haren zijn lekker kort geknipt De koffers staan klaar (20kg p.p. is toch niet zo veel)de boardingcarts zijn geprint, we hebben afscheid genomen van ons moeke en de kinderen kortom.........we zijn er klaar voor!
We gaan met de trein naar Schiphol, daar moeten we 45 min. voor vertrek aanwezig zijn maar we zijn er natuurlijk veel eerder. We moeten nog dollars kopen en 2 flessen sterke drank scoren die we lekker samen met Jos en Mary zullen leegdrinken als we 's-avonds voor onze villa genieten van de zwoele avonden.
zie voor reisgegevens en adressen het vorige verslag.

Voor iedereen, een fijn lang weekend, het wordt hier ook prachtig weer dus geniet ervan.
heel veel groeten van de geluksvogels

• 31 Mei 2011 - 21:24

De Buurtjes:

Wil en Harrie,

Wij willen jullie een hele fijne en mooie vakantie toe wensen. Geniet er van, en maak mooie foto s zodat alles vast gelegd word en wij die natuurlijk een keer kunnen bekijken. Een goede vlucht voor morgen, en tot over een maandje.
    Groetjes de buurtjes

• 01 Juni 2011 - 06:42

LiaenJack:

Wij wensen jullie een hele mooie reis toe. Groeten aan Jos en Mary en genieten maar op de Indonesische eilanden.

• 01 Juni 2011 - 06:46

Ineke:

Een fantastische tijd gewenst, geniet met volle teugen en kom gezond weer terug. We volgen jullie!!

• 01 Juni 2011 - 08:50

Linda:

Ha!
    En, op tijd vertrokken;)?
    Jullie zitten nu in de trein richting schiphol. Ik beleef ondertussen zo'n beetje de drukste dag van het jaar op m'n werk.... Gelukkig nog maar een paar uurtjes en dan heb ik ook lekker een weekje vrij.
    Geniet weer van een welverdiende vakantie. Ben weer benieuwd naar alle verhalen en natuurlijk naar de foto's als jullie weer veilig terug zijn (daar moeten jullie nu nog maar even niet aan denken nu de reis pas net is begonnen)
    Ik zal goed voor jullie post en planten zorgen en natuurlijk ook de omaatjes op de hoogte houden.
    Liefkes, geniet er van! Drink maar een fijne borrel met z'n viertjes!
    Love you. X Linda

• 01 Juni 2011 - 20:08

Inge & Henry:

Hey papa en mama,
    Alles goed gegaan? Wij wachten weer op jullie vehalen! Ik heb nu ook lekker vakantie 4 dagen ha ha. Lekker even bijkomen.
    Nogmaals een hele fijne reis en geniet er van. Ik ben jaloers.

En natuurlijk de groeten aan Jos en Mary

Dikke kus Henry en Inge

• 02 Juni 2011 - 10:32

Bart De Koning:

de bergbewoners wensen de geluksvogel natuurlijk een heel fijne tijd en net zoveel zwoele avonden als wij hier hebben!!

• 03 Juni 2011 - 18:37

Margo Brands:

Hoi Harrie en Wil, vanuit een zonnig Liempde willen wij jullie een onvergetelijke reis toewensen.Geniet van alle moois wat op jullie pad komt. Van bijzondere ontmoetingen die vast zullen plaats vinden, van het overheerlijke eten en drinken( komt goed met de flessen sterke drank ) Wij nemen er een koud pilsje op. Proost.
    Groeten van Arthur ,Lenne ,Maartje en Margo