Lombok - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van geluksvogel - WaarBenJij.nu Lombok - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van geluksvogel - WaarBenJij.nu

Lombok

Door: Wil

22 September 2013 | Indonesië, Lombok

21-9
vandaag weer een reisdag,
Sulawesi: Manado naar Makassar, dan naar Denpasar op Bali, 7uur wachten (vertraging van 2 uur wat heel normaal schijnt te zijn) en dan van Denpasar naar Mataran op Lombok. Daar stond onze Yudi om ons op te halen en naar Villa campi Sorga te brengen. Voor niet insiders, Yudi is de beheerder van Campi Sorga, 2 jaar geleden zijn wij samen met Jos en Mary ook bij hem te gast geweest. Het was een geweldig weerzien!
Een lange reisdag dus, van ‘s morgens 4 uur tot ‘s avonds 8 uur maar dit alles werd goed gemaakt door een heerlijke ananascocktail en een voortreffelijke warme maaltijd. Purni, de vrouw van Yudi, is een geweldige kokkin.
Jos en Mary, Frans en Ineke, jullie krijgen de hartelijke groeten van Yudi en Purni!
22-9
een luie dag, lekker uitgeslapen tot 8 uur, beetje zwemmen, lezen en vanmiddag een wandeling langs het strand waar het lekker druk was (niet te vergelijken met Spanje hoor) omdat op zondag de locals met heel veel kinderen lekker een dagje aan het strand zijn. We zijn verschillende keren op de foto gemoeten want je bent op dit strand als blanke toerist een bezienswaardigheid. De foto's worden gemaakt met goedkope telefoons, kwaliteit 0 maar goed zij vinden het geweldig.
En ja Jos en Mary, we hebben op het strand van Sengigi de zon weer onder zien gaan onder het genot van bier en cocktail tijdens het happy houre. Jammer dat er 2 stoelen leeg waren aan onze tafel.

• 22 September 2013 - 17:59

Peter En Gonny:

Hoi

Wat fantastisch allemaal. We horen na jullie welverdiende vk wel wat de tips en tops waren voor zover we deze al niet uit de reisverslagen hebben kunnen halen. Geniet er maar lekker van.

Groeten

Peter en Gonny

• 22 September 2013 - 20:26

Bartje:

Poehhhh jullie hebben het erg goed dus nog steeds.wij zijn het weekend ook weer lekker rustig doorgekomen hoor.nog een weekje pa en ma en dan zijn jullie alweer op de terugweg. Wat gaat het allemaal snel.nou love you en geniet er nog maar lekker van saampjes.xxx en ook de groeten van leanne he

• 24 September 2013 - 10:31

Jos En Mary:

Ha bofkonten,
    Wij hebben geprobeerd een mail te zenden, maar er is iets met de instelling van ziggo niet goed op de tablet. We kunnen wel ontvangen maar niet verzenden.
    Maar het klinkt allemaal bekend. We zien het nog voor ons, wat heerlijk allemaal. We krijgen heimwee.
    Zeker naar de prachtige zonsondergang en de lekkere cocktails. Drinken jullie de onze maar op.
    Hier op dit moment prachtig weer volop zon en 23 gr. Later in de week meer bewolking en een terugval naar 18 tot 19 gr. Zolanghet droogblijft zitten we hier prima. Ik denk dat we 2 okt weer naar huis gaan.

Geniet de laatste week en doe ze daar allemaal de groeten,
    Liefs
    Jos en mary

• 24 September 2013 - 18:51

Inge:

He lamme takkies!
    Tijdens al dat uitrusten, genieten, eten en drinken geen tijd meer om ons op de hoogte te houden?
    Geniet er nog maar lekker van!

Groetjes Inge