wij zijn echte geluksvogels - Reisverslag uit San José, Costa Rica van geluksvogel - WaarBenJij.nu wij zijn echte geluksvogels - Reisverslag uit San José, Costa Rica van geluksvogel - WaarBenJij.nu

wij zijn echte geluksvogels

Door: webmaster

07 Februari 2009 | Costa Rica, San José

zaterdag
7-2
Vandaag zijn wij met een gids het nationaal park Manuel Antonio in geweest en dit was werkelijk fantastisch. We hebben een wandeling gemaakt van ongeveer 1 uur maar wij hebben er 5 uur over gedaan. Onze gids Dagobert, een echte Tico (= inwoner van CR.) heeft ons de meest vreemde dieren laten zien. van mieren, ze smaken naar pindakaas, tot luiaards. Ook wist hij van alles te vertellen over bomen en planten.
Wat hebben wij allemaal gezien:
Kapucijnaapjes - doodshoofdaapjes - slingerapen - brulapen - neusbeer - luiaards met jongen - leguaan - toekan - en nog veel meer prachtige vogels en vlinders. Ik heb pijn in m´n nek want het meest spectaculaire speelt zich boven in de boomtoppen af.
Verder kent Manuel Antonio prachtige stranden, een waar paradijs!!!!
En alsof het niet genoeg is werden we vanmiddag vanaf ons balkon ook nog eens getrakteerd op een geweldige apenshow door capucijnapen en een brulaap die steeds reageerde op geluiden van de straat. Wat kunnen die beesten tekeer gaan zeg.
Lieve mensen dat was het weer, terwijl jullie al lekker slapen gaan wij nu lekker dineren. Tot morgen

• 08 Februari 2009 - 07:42

Ineke:

Lieve Wil en Harry,
    Wat geweldig dat jullie het zo fantastich naar jullie zin hebben en wat een ervaringen. En...ik vraag me geregeld af "wat doen we eigenlijk hier in NL terwijl er zo veel moois op de wereld is".
    Nog heel veel fantastische ervaringen gewenst. Geniet er met volle teugen van!
    Liefs Ineke

• 08 Februari 2009 - 12:16

Linda:

lieve papa en mama
    wat fijn om jullie te kunnen volgen! Ik mis jullie namelijk best wel en zo zijn jullie toch een beetje bij me. Ik ben echt heel erg jaloers op jullie, genieten jullie ook een beetje voor mij? Hier gaat alles goed. Het is wel een beetje stil zo alleen in dit grote paleis, maar ik voel me gelukkig heel veilig. En iedereen is heel lief voor me, dus da's fijn. Doe voorzichtig en ik hoop dat jullie snel weer een bericht plaatsen! Hoezo weten jullie trouwens dat de costaRicaanse mieren naar pindakaas smaken???? Mam heb jij die beesten ook geproefd??? Helden!
    x Linda

• 08 Februari 2009 - 17:14

Harry En Willy;:

Jullie maken wat mee.Wij hebbenvandaag[zondag]met de wandeltochtmee gedaan.10km.En het hagelde.Niet zo spectaculair als bij jullie.Een hele fijne tijd gewenst.Daag Marian