Natuurpark Manuel Antonio - Reisverslag uit San José, Costa Rica van geluksvogel - WaarBenJij.nu Natuurpark Manuel Antonio - Reisverslag uit San José, Costa Rica van geluksvogel - WaarBenJij.nu

Natuurpark Manuel Antonio

Door: webmaster

06 Februari 2009 | Costa Rica, San José

Hallo allemaal
Vandaag zijn we weer heel vroeg opgestaan om een strandwandeling te maken. We hebben heel veel vogels gezien maar het mooist waren toch de rode Ara´s die nu wel op foto en video vast gelegd zijn.
Na onze wandeling hebben we onze spullen gepakt en zijn verder gegaan in zuidelijke richting. We logeren nu vlak bij nationaal park Manuel Antonio. (http://www.bybloshotelcostarica.com)Heel leuk huisje met een balkon- toen we daar even zaten uit te rusten zagen we vlak voor ons in de boomtoppen de eerste aapjes, een toekan en het nationale symbool van Costa Rica ' de grote blauwe vlinder-Blue Morpho '
Vanmiddag lekker naar het strand geweest.
Morgen gaan we met de gids naar het park. dit is voor veel toeristen het toppunt van de vakantie dus onze verwachtingen zijn hoog gespannen.
Voor jullie is het nu ook weekend, geniet ervan! Pura Vida

• 07 Februari 2009 - 07:48

Brandsjes Skendel:

Hoi,

Nou ik lees het al, tobben is het daar. Veel plezier.

Peter & Gonny

• 07 Februari 2009 - 09:58

Inge:

Wanneer kunnen wij die beestenboel ook bewonderen? De mooiste foto's krijgen toch zeker wel een plaatsje op deze site!?

Heb oma de Koning vanmorgen nog gesproken en verteld dat alles goed met jullie gaat. Ik zal van de week even bij haar langs gaan om jullie berichtjes aan haar voor te lezen!

Heel veel plezier verder!
    Groetjes ook van Henry natuurlijk!

• 07 Februari 2009 - 15:17

Gerard En Renee:

hoi h&w,
    fijn dat alles naar wens gaat en dat het tot nu inderdaad aan jullie verwachting voldoet, leuk dat er zoveel verschillende beesten te bewonderen zijn,kun je onderweg goed eten en drinken in niet zoals in cuba wij zijn heel erg benieuwd naar de foto`s hopen maar dat we ze snel mogen aanschouwen.Nog heel veel plezier samen we zullen de verhalen volgen
    groetjes Gerard en Renee