heliconia island - Reisverslag uit San José, Costa Rica van geluksvogel - WaarBenJij.nu heliconia island - Reisverslag uit San José, Costa Rica van geluksvogel - WaarBenJij.nu

heliconia island

Door: webmaster

15 Februari 2009 | Costa Rica, San José

zondag
even een kort bericht, dit is alweer een nieuw adres. www,heliconaisland.com, even kijken zeer de moeite waard!!!!
wij worden hier echt verwend door Henk en Carolien en de cabs liggen in een prachtige tuin. gisteren onze eerste regenbui gehad, gelukkig regent het hier regelmatig anders zou het nooit zo mooi kunnen zijn.
Liefs voor iedereen

• 17 Februari 2009 - 08:47

Linda:

lieve pap en mam,

Het is hier ook zeer nevelig, jammer genoeg, jeetje zeg, om depressief van te worden... Gelukkig is het bijna zover... Carnaval staat voor de deur. Ik ga weer veel werken bij de kerk zodat ik centjes verdien om meteen weer uit te kunnen geven! Yod is zaterdag jarig dus dat zal wel even raar zijn. Mis jullie soms in het maken van beslissingen maar gelukkig zijn er nog genoeg andere mensen om me heen die me hiermee kunnen helpen. Voor mij dus geen dia da amore diner, maar wel veel liefde om me heen. Ben nu op mijn werk in Sint Oederode en iedereen hier is ook vreselijk jaloers op jullie. Ik moest jullie ook de groeten doen van Ymke, bij deze.
    Nou, geniet, geniet, geniet! Jullie zijn pas op dehelft van jullie reis, dus nog tijd genoeg!
    Love ya! x Linda