Zelf de prijs bepalen. - Reisverslag uit Sierpe, Costa Rica van geluksvogel - WaarBenJij.nu Zelf de prijs bepalen. - Reisverslag uit Sierpe, Costa Rica van geluksvogel - WaarBenJij.nu

Zelf de prijs bepalen.

Door: webmaster

10 Februari 2009 | Costa Rica, Sierpe

10-2
Nu zijn we in Sierpe, het einde van de wereld?? We logeren in een leuke lodge aan een rivier. Estero Azul Lodge (http://www.geocities.com/esteroazul/estero_azul_lodge.htm) We zijn de enige gasten en logeren in een houten huisje met ramen zonder glas maar een soort muggengaas. De eigenaar Gary Van Kirk, een Amerikaan die kennelijk in het verre verleden Nederlandse voorouders had, was zo blij dat er gasten kwamen dat we zelf de prijs voor de lodge mochten bepalen. Het is uiteindelijk $60,- inclusief ontbijt geworden.
Vanmorgen werden we gewekt door allerlei vogelgeluiden. We kunnen weer een aantal vogels bijschrijven op ons lijstje: Ibis, een soort papagaai, groen met rode snavel en toekans, en een vogel die we niet thuis kunnen brengen maar die ontzettend veel lawaai maakt. In de tuin spelen de aapjes en het is er heerlijk rustig. de aapjes hadden gisteren een leguaan van 40cm. gevangen en gebruikte hem als speelbal. De eigenaar van het hotel heeft de leguaan gered en weer bij het water gezet.