caraibische zee - Reisverslag uit San José, Costa Rica van geluksvogel - WaarBenJij.nu caraibische zee - Reisverslag uit San José, Costa Rica van geluksvogel - WaarBenJij.nu

caraibische zee

Door: webmaster

17 Februari 2009 | Costa Rica, San José

Dinsdag 17-2

Toch nog een berichtje uit de jungle. het is niet te geloven maar hier is een snellere verbinding dan op het vaste land. Vandaag zijn we met onze auto naar de Caribische kust gegaan, in het noord oosten van CR. (speciaal voor Monique Veenstra: de laatste 20 km. zou je net zo snel kunnen lopen want dit was echt een hele slechte weg vol gaten en kuilen) Tortuquero is een bijzonder natuurpark waar je alleen met de bootbus kan komen. Tortuga betekent schildpad, hier gaan in september/oktober/november de jonge schildpadjes hun grote reis beginnen. Op dit moment is het niet erg druk hier. We hebben een leuk hotelletje bij een Canadese bioloog. Met hem gaan we morgenvroeg (5.50uur)een tour maken door de smalle riviertjes die heel veel verschillende vogelsoorten, krokodillen, schildpadden etc. huisvesten. De verwachting is weer hooggespannen.
Speciaal voor Ria en Theo, gefeliciteerd met de verjaardag van Jeroen, doe hem de hartelijke groeten van ons. Verder voor alle carnavalsvierders, hele fijne dagen. Voor de vakantiegangers, ik hoop dat er nog sneeuw is in DLD. geniet ervan. Bart en Susan, bedankt voor jullie mail, fijn dat alles goed gaat met Romy, we missen haar erg. Susan wij hopen dat je niet al te veel last hebt van de nierstenen, veel drinken maar!
iedereen bedankt voor de leuke reacties!!!!
veel groeten van Harry en Wil

nog even een correctie van het adres van heliconia island
we zijn nu in Tortuquero maar onze bagage staat nog bij heliconia, we gaan daar donderdag nog een keer overnachten en dan verder het vulkanengebied in.
Als je deze site bekijkt krijg je een goede indruk van de natuur waar we op dit moment zijn. De Hollandse eigenaren Henk en Carolien hebben er een waar paradijs van gemaakt. Zij gaan woensdag naar Nederland om carnaval te vieren en wij gaan naar CR om carnaval te ontlopen, hoe vreemd kan het zijn.
Fijne vakantie Henk en Carolien en nogmaals bedankt voor jullie geweldige service en gastvrijheid.
jullie accommodatie is voor iedereen een echte aanrader!!!!!

• 18 Februari 2009 - 07:48

Edwin:

Hoi Wil en Harry. Als ik het zo lees hebben jullie het erg naar je zin. Nog veel plezier. Edwin

• 18 Februari 2009 - 16:40

Ingrid En Henny:

Harry en Willy,als ik jullie reis verslag zo is lees hebben jullie een geweldige vakantie al die bezienswaardigheden vooral op natuurgebied lijken mij zo geweldig. Jammer dat jullie nog geen foto's of film kunnen laten zien.Wij gaan aankomend weekend hier de bloemtjes buiten zetten net als Henk en Carolien.Wij blijven jullie volgen.Liefs Henny en Ingrid.

• 18 Februari 2009 - 17:20

3Koningen, Montfoort:

H&W we hebben naar de site gekeken. Ziet er inderdaad fantastisch uit. Echt om jaloers op te worden. We hopen dat jullie blijven genieten van al dat prachts.

• 19 Februari 2009 - 19:42

Jaca@home.nl:

Hoi Harrie en Willy,

Wat een pracht op de site, in het echt zal het zeker nog wel mooier zijn. Morgen gaat het verslag weer mee naar Mam, ze kijkt er naar uit. Geniet ze nog met volle teugen.
    groetjes
    Jos en Mary

• 20 Februari 2009 - 19:54

Peter En Gonny:

Harry en Willy,als we jullie verslagen lezen hebben jullie een geweldige vakantie. Nadeel is dat je zelf de koffers moet dragen. Peter gaat de volgende keer wel mee om dat voor jullie te doen.
    Wij gaan aankomend weekend hier carnaval vieren.

Groeten

Brandsjes ut Skendel

• 21 Februari 2009 - 08:29

Inge & Henry:

He hallo,

Nog effe een laatste keer checken of jullie nog een berichtje hebben achter gelaten, maar helaas! Geen nieuws goed nieuws! Hoop dat we jullie van de week nog een beetje kunnen volgen, anders lees ik zaterdagavond al jullie nieuwe verhalen.

Dikke kus Inge en natuurlijk ook van Henry