tussen sanIsidro en San Jose - Reisverslag uit San José, Costa Rica van geluksvogel - WaarBenJij.nu tussen sanIsidro en San Jose - Reisverslag uit San José, Costa Rica van geluksvogel - WaarBenJij.nu

tussen sanIsidro en San Jose

Door: webmaster

13 Februari 2009 | Costa Rica, San José

vrijdag de 13e
Hallo daar zijn de geluksvogels weer.
donderdag zijn we weer vertrokken uit Sierpe. We hebben daar een geweldig verblijf gehad, prachtig weer, mooie lodge en geweldige natuur.

Wij hebben tijdens de voorbereidingen vaak op internet de reisverhalen van andere gelezen, met regelmaat werd er geklaagd over het slechte eten. Nou onze ervaring is heel anders, voor weinig geld kan je heerlijke vis of vleesschotels eten waar altijd verse groenten als bloemkool, broccoli, sperziebonen en salades bij geserveerd worden. Als je echt goedkoop wil eten ga je naar een Soda voor een eenvoudige maar zeer smakelijke maaltijd. Ons hoor je niet klagen!

Gisteren zijn we in het uiterste zuidoosten geweest, een plaats San Vito waar zich vroeger een aantal Italianen heeft gevestigd en waar nu nog duidelijk Italiaanse invloeden zijn. De koffie is nergens zo lekkers als daar, ze hebben hun eigen koffieplantages en branderijen, dus verser kan het niet.
Vandaag zijn we over de hoogste pas van CR gekomen en we verblijven nu in het quetsaldal, in een prachtige lodge, zie http://www.dantica.com. Morgen gaan we al vroeg met de gids het bos in en hopen dan mooie foto´s te kunnen maken van de quetsal. Bart (de Koning) bedank Judith maar voor de tip, vanaf de hoogste berg heb je werkelijk een prachtig uitzicht.
familie de koning, doe ons moeder morgen de groeten en feliciteer tante Annie van ons. Voor Monique Verzijden, ben benieuwd of er weer een Valentijnskaart komt!!
iedereen de groeten van Harry en Wil

• 13 Februari 2009 - 17:23

Inge:

Hallo lieve papa en mama,
    Fijn dat jullie weer je verhalen hebben kunnen doorsturen. Hier is het al weer weekend, nog een weekje en dan hebben ook wij vakantie. Deze week is er veel sneeuw gevallen in Willingen en er volgt waarschijnlijk nog meer! Zal een hele andere vakantie worden als die van jullie dus, maar we kijken er naar uit! Heel veel groetjes en een dikke kus van Inge

ps. kunnen jullie niet wat foto's tonen dan hebben we ook een beetje beeld bij jullie verhalen?!

• 13 Februari 2009 - 17:35

Ria:

Hallo zusje en zwager,
    Vandaag bij dermatoloog geweest met ons moeder, alles goed, een plaats onder oog nogmaals behandeld, deed erg veel pijn maar ze hoeft nu pas terug over een jaar. Het gesproken boek en lees tv komen er, met een week of 2-3, zicht is nog 12 %. De rest horen jullie over een paar weken, maar eerst willen we jullie geweldige ervaringen horen. Geniet ervan. Groeten ook van ons moeder, Ria

• 13 Februari 2009 - 17:52

Jaca @ Home.nl:

Hoi Harrie en Willy,

Wat een mooie belevenissen daar. Zijn erg benieuwd naar jullie foto's hoor. Wel fijn dat we alles al een klein beetje mee kunnen beleven n.a.v. jullie beschrijvingen. Het weer is hier niet zo best, natte sneeuw en regen en het is inmiddels ook weer wat kouder, dus blijf nog maar lekker een tijdje daar in het mooie weer zitten.
    Mam vond de verhalen prachtig, dus dit berichtje gaat ook weer mee naar haar toe. Ook van mam heel veel groeten en dat je maar veel geniet.

Liefs
    Jos en Mary