op zoek naar andere villa's - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van geluksvogel - WaarBenJij.nu op zoek naar andere villa's - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van geluksvogel - WaarBenJij.nu

op zoek naar andere villa's

Door: Wil

14 Oktober 2014 | Indonesië, Denpasar

Vandaag gaan we andere villa's bekijken in de buurt van Sirririt. Joss heeft andere gasten en stuurt zijn vriend Nyoman Budiarta (tel. 081338309123). Een aardige man die redelijk Engels spreekt. We gaan eerst naar Buga Melati, een 8 persoons villa van een Nederlandse eigenaar. Er zijn geen gasten en we worden hartelijk ontvangen door de staf en krijgen een rondleiding. Leuke villa, mooie tuin. Ligt meteen aan het strand, kiezelkeien. Mooie omgeving met druivenranken en een wandelpad naar Banjar. Vervolgens gaan we iets westelijker naar villa Baruna. Een moderne villa van de fam. Van de Pas uit Boxtel. We worden rondgeleid door de Nederlandse gasten. Villa ligt direct aan een breed strand. Heel mooi zwembad, prachtige kamers maar de villa doet wat koud aan. De gasten zijn ook niet zo tevreden over de housekeepers. Verder ligt de villa ver van de bewoonde wereld.
Op de terugweg gaan we nog even langs villa Pelabuhan waar we in 2011 logeerden. Helaas was Putu niet aanwezig.
We hebben nog wat inkopen gedaan bij Krishna, een grote winkel waar kleding verkocht word.
Na de lunch in Lovina zijn we weer lekkere terug gegaan naar onze eigen villa.